Csütörtöki letölthető: Fitt napló

2013. 05. 02.

Csoba Ildikó vendégposztja a Rendteremtőn

Rendszerességre és szervezettségre nem csupán a napi rutinok esetében van szükség. Amikor változtatni szeretnél valamin az életedben, azt is tudatosan előre tervezve jó elkezdeni.
Csoba Ildikó az életmód váltáshoz ad útmutatást:

Sok-sok teendőid mellett biztosan neked sem könnyű megőrizni, vagy újrateremteni esztétikus és egészséges női mivoltodat. Egy kis tudatossággal azonban jelentős minőségi változást érhetsz el külsőd és belsőd harmóniájának megteremtésében.

Szeretnél frissebb, energikusabb, jókedvűbb, és vonzóbb lenni? Egy jól felépített egészség tervvel menni fog! A Tutti Fitti Fitt Naplója segítségével most TE magad is kezébe veheted életmódod megtervezését.

Hogyan fogj neki?

      1 lépés: Elhatározás. Mostantól tudatosan tervezed a testmozgásod és az étrended. Vizsgáld felül a szokásaidat. Mennyire szolgálják az egészségedet? Mi az amit mindenképpen ki kell iktatnod a napodból? (délutáni süti, esti nasi, ücsörgés)
      2 lépés: Változtatás. Az EGÉSZség három pilléren nyugszik: Táplálkozás, mozgás, tudatos pihenés. Mindhárom hozzátartozik a szépség, az egészség és a vitalitás megőrzéséhez.

    Alapszabályok MINDEN NAPRA:
    – Táplálkozz tudatosan! (Kövesd a sokszor és keveset elvet, illetve kerüld a nassolást!)
    – Figyelj oda a folyadékpótlásra! (Napi 2-3 liter folyadékra, elsősorban vízre van szüksége a szervezetednek).
    – Mozogj rendszeresen! Naponta tornázz 10 percet, és hetente 2x végezz aerob típusú mozgás – futás, úszás, kerékpározás, aerobik, stb…
    – Pihenj tudatosan! Ez most nem az alvás, hanem a minőségi kikapcsolás. Naponta fordíts 20 percet magadra, csak magadra!

      3. lépés: A Fitt Naplóban rögzítsd elhatározásaidat és kövesd nyomon ezek gyakorlati megvalósulását.
      4. lépés: Jutalmazd meg magad, amint a célkitűzéseidet sikerült teljesíteni.

 

A kis képre kattintva töltsd le a Fitt naplót:

 
 
 
 
 
 
 
Csoba Ildikó angol–testnevelés szakos tanár, hamarosan két kisgyermek anyukája. Kisgyerekkora óta sportol, egykor versenyszerűen teniszezett, ma hobbiként többféle sportot is űz (úszás, futás, tenisz, lovaglás, bicajozás, tai-chi). Személyes tapasztalatai és szaktudása alapján indította el a Tutti Fitti mozgalmat, amelynek legfontosabb célja közvetíteni a mozgás értékét. Tippek, tanácsok a mindennapi otthoni mozgáshoz Ildikó oldalán: http://www.tuttifitti.hu
Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.